torsdag 7 april 2011

En ny början

Känns som att det är dags att börja om lite på nytt. Jag har fått ett ryck och vill bara skriva av mig lite grann. Blev hämtad av mamma på skolan idag efter att bussen från Idre rullade in på skolgården. Känns bra att krama om henne efter 5 dagar utan mina underbara föräldrar. Pappa väntade hemma med färdig mat när vi kom hem. Känns bra att få allt lite serverat igen. 


En Iphone ska jag också få beställa snart. Hoppas det blir så snart som möjligt. Älskar verkligen mina föräldrar. Man inser det ännu mer när man får komma hem till dem och bara vara. Obeskrivlig känsla. 


En jävla förkylning har jag dragit på mig dessutom. Jätte roligt. Ont i hela kroppen har jag. Så därför ska jag borsta tänderna och bara krypa ner i min efterlängtade säng. Gud vad jag har saknat den. Ledig är jag imorgon också. Sova ska jag göra! Det kan ni skriva upp. 


Mina vänner är oslagbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar