fredag 8 april 2011

I taxin i trappen i hissen i hallen jag faller

Vaknade runt tjugo i nio idag. Solen sken och 18 grader ute. Men nu så verkar det som att solen gått bakom molnen. Lite trist faktiskt. Jasmine ringde mig nyss också. Hon har precis varit hos läkaren. Spännande att se resultatet hihi. Hennes mamma bjöd med mig på födelsedagsmiddag ikväll för Jasmine så snart kommer dem och hämtar upp mig. Hoppas bara pappa kommer hem innan vi åker så jag hinner träffa honom innan. Känns lite jobbigt att lämna honom ensam när mamma ska på middag med moster ikväll. Men han har ju som tur är Klaris hihi. Man är aldrig ensam med henne här hemma.  


Nej jag ska nog ta mig ur soffan nu och packa ihop lite saker och ta på mig kläder. Fan va skönt det är att vara hemma igen. Moppe ska det åkas idag också! Så galet roligt haha. 


Ha det bra finisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar